Post by battcafesmoti on Feb 15, 2022 3:19:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dark Riddle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dark Riddle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa glitch-kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Dark Riddle 2022 version ▞▞▞
Tämä on mukava peli, mutta se on niin vaikeaa, että pelissä on monia tasoja, mutta me etsimme asioita .. kiitos siitä kaikesta.
Mielestäni tämä on todella hyvä peli ja kaikki voi, mutta voit tehdä grafiikkaa hieman paremmaksi?
Dark Riddle Adventure xmwe
Dark Riddle Sarguzasht rmzh
Hei, rakastan peliäsi niin paljon, voitko lyhentää porttia, enkä pidä meluloukusta ja kun nouset tikkaat ylös, älä tee hänestä kykyä kiivetä, pls ja rakasta peliäsi paras peli koskaan, jatka työtäsi❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️😃😃
Se on hyvä, mutta lukuja on niin paljon, mutta se on hyvä, mutta kun napsautat varastoasi, se vain heittää esineesi, joten jos korjaat sen, annan sille 5 tähteä
Hieno peli, ohjaimet eivät ole hyviä Edit: ohjausjärjestelmä on huono siinä mielessä, että otat jotain tai heität jopa hukkaat jotain vahingossa, menetin aseen, joka minun piti tehdä 1. tasolla uudelleen ja heitin avaimet kaikki aika, voisi olla hyödyllinen vaihtoehto vaihtaa säätimiä jne, koska se on ärsyttävää, kiitos
Pidän tästä pelistä, mutta siinä on vain 2 tasoa... Pidän tämän poistettuna, kunnes tulee uusi taso.
Ei ole hyvä, että pääset takaisin töihin maanantaina niin paljon 😒😒
Dark Riddle Sarguzasht eggi
En koskaan yritä kovasti ja haamu ja hullu... Vain normaalia
Mikset menisi kauppaan?
Fall Dudes (Early Access) Παιχνίδια arcade ihnv
Tämä on hieno peli, mutta kun voitat sen, ei ole mitään tekemistä. Olen voittanut jokaisen tilan useita kertoja, anna uusi päivitys tai jotain
Main tool to achieve the mission is a Magic Torch which you use to illuminate your path, defend from darkness and solve puzzles - it must never run out!
Rakastan pelejäsi, työskentelet niin kovasti dark diddlen päivityksen eteen, mikä päivitys on seuraava Rakastan päivitystäsi Pidän hauskaa uuden päivityksen kanssa halloween-päivitys lisää uusi talo peliin Rakastan skin boxiasi, joka sinulla on, voinko skini boxisi maksaa 19 dollaria , 99
Muut polut - Island Riddles
tyhmä peli tyhmä ja shhhhhs jokainen ovi on lukossa, olen filippiiniläinen opiskelija, joka haluaa vain rentoutua, koska tiedät MODUULIT oikein!!!!!!! Erittäin tyhmä älä lataa tätä peliä
Kuuntele, tiedän, että tämän pelin on tehnyt strukd 3d -pelin luoja, mutta sinä olet hyvä
Se on hauska peli, mutta jos voisit mainostaa moninpeliä, se olisi hienoa
Traktori ka peli Traktori ka peli
A retro version of Dark Riddle story, where you will enter the house of a mysterious neighbor and understand what is hidden in the basement.
Tarkoitan, että annoin sille 3 tähteä b, koska kun saan vihjeen, se vie myös minut lisää, niin se ei toimi myöskään, kun yritin liian päästä eroon mainoksista, se ei toiminut, mutta se on silti hauskaa, kun matot.
Pidän tästä pelistä erittäin hankalaa ja vaikeaa, mutta hauskaa
Top 5 laulumikrofonit 2019 | t.blog - Thomann
Paras peli ja helppo voisko pelin tekijät vähä vaiekeeman🤔🙂🙃? Ootan tosi paljon uusia päivityksiä
Dark Riddle - Yirmiyahu Yovel - nidottu(9780745620336) | Adlibris ...
Tarvitsen pelin, en voi asentaa mikä ongelma 😔
Hei, rakastan peliä, mutta haluan sinun päivittävän Päivitys No1 Tee talosta isompi ja lisää tekemistä talossa Päivitys No2 Päivitä, jotta saat 100 omenaa ilmaiseksi aloittaessasi Viimeisin päivitys, päivitä, jotta voit kuljeskella ympäri kaupunkia
Se latautuu jatkuvasti huolimatta siitä, mitä vihaan sitä
Julkaistut Crime Club -dekkarit kautta aikojen - annelis
Tämä peli on yleensä huonoin. Se on repitty pois Hello Neighbourista. Joten annan sille yhden tähden.
DARK RIDDle Granny luku 2
Se ei toimi kovin hyvin 😑
Tässä päivityksessä voimme saada punaisen avaimen, mutta emme voi käyttää sitä, päivitä takaisin ja vastaa minulle
Pidän tästä kaikesta
Dark Riddle Sarguzasht eggi
joka kerta kun pääsen latausnäytön ohi ja aloitan pelin napsauttamalla -painiketta, latauksen jälkeen se potkii minut pois pelistä ja sanoi, että valitettavasti Dark arvoitus on pysähtynyt, plz korjaa virhe.
Rakastan tätä peliä, koska tämä peli näyttää hei naapuri 🤣 mutta suosittelen tätä sovellusta rakastan tätä💗Olen löytänyt hauskoja pelejä ja näin tämän! sen aika siistiä, pidän todella tästä sovelluksesta Ja ohjaus on hyvä ja tietysti rakastan grafiikkaa 💗 Rakastan sovelluksen pelaamista, en aio poistaa, koska sen aika hyvä sovellus tämä Jatka samaan malliin! 💗😊
Scary Butcher 3D. Finding Bigfoot monster hunter. naapuri pelit. Dark Riddle. Emily Wants to Play. Scary Green Grandpa Alien. Crazy BrannyCraft Mod Horror.
Dark Riddle Sarguzasht rmzh
Tämä on hyvä peli, mutta niin monet mainokset ja bugit eivät saa tätä kommenttia helposti
Joten äänestän 4 tähteä, koska pääsin kellariin, aktivoin laxain-avaimen ja avasin oven, mutta sitten jäin kiinni ja nyt ovi ei aukea, jos voit korjata tämän, se olisi hienoa! 😁 Tämä peli on hauska, ja minulla on kuitenkin hyvä grafiikka!
The Padre | Xbox - Microsoft
Peli on hyvä, mutta tämä peli ei ole täysin offline-tilassa, mutta he voivat sanoa offline-kartan, säästä minut verkossa ja naapuri ei näy kuvina, joten ratkaise se. Ja en tiedä mitä voin tehdä, koska ei ole vihjeitä, etten avaa mitään ovea enkä avaa mitään, joten tee tästä pelistä täysin offline-tilassa, jolloin parannat pelin mb kokoa.
Se on paha paha paha
Peli on hauska ja mielenkiintoinen, mutta voiko se olla pidempi kuin kaksi tasoa
Hyvä peli, mutta miksi 1 tähti? Bc on liian monta lisäystä ja se kaatui pelini ja minun piti aloittaa kaikki alusta UUDELLEEN. Anteeksi, mutta se on hyvä peli, ei niin hieno
Korjaa alue, kun lataat ja pelaat minulle, se kaatuu
Aseeni on aina dissapier ja se vaihtaa aina paikkaa, minkä vuoksi se on 3 tähden